حراجی نوروز 1403

خرید چفت جعبه آنتیک

1-36 از 124

کلیه یراق آلات آنتیک بدون پیچ عرضه می‌شوند، جهت تهیه پیچ مخصوص نصب یراق آلات آنتیک به دسته بندی پیچ آنتیک مراجعه فرمایید.

از دیگر لوازم و یراق آلات تزیینی و آنتیک مورد استفاده برای جعبه‌های آنتیک و قدیمی، چفت یا همان قفل درب جعبه می‌باشد. چفت جعبه آنتیک برای انواع جعبه چوبی تزیینی همچون جعبه جواهرات استفاده می‌شود که علاوه بر کاربردی که دارد باعث شیک و زیباتر نشان دادن جعبه خواهد شد. بسیاری از ما با خرابی قفل و چفت درب جعبه‌ها مواجه شده‌ایم به همین خاظر استفاده از یک چفت و یا فقل مقاوم و باکیفیت اهمیت بسیاری دارد. چفت آنتیک از محصولات ویژه و شیک یراق آلات می‌باشد که دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب می‌باشد.

چفت آنتیک جعبه تزیینی

هنوز کسانی هستند که علاقه‌مند به وسایل و ابزار آلات آنتیک و قدیمی می‌باشند. بسیاری از این وسایل آنتیک همچون جعبه تزیینی کوچک نیازمند قطعات و تجهیزات جانبی می‌باشد که به صورت آنتیک و قدیمی بر روی جعبه نصب شوند. چفت آنتیک جعبه تزیینی از جمله این قطعات جانبی ضروری می‌باشد که در طرح و مدل مختلف برای انواع جعبه‌های قدیمی و سنتی در چوبینر به فروش می‌رسند. چفت آنتیک تزیینی در عین حال که یک وسیله لازم و ضروری می‌باشد، به عنوان یک وسیله تزیینی زیبا نیز به کار برده می‌شود.

چفت صندوق چوبی

صندوق چوبی از وسایل چوبی و آنتیک است که در زمان‌های قدیم افراد برای نگهداری وسایل با ارزش از آن استفاده می‌کردند. امروزه افراد زیادی هستند که تمایل به استفاده از این نوع صندوقچه‌ها دارند که علاوه بر زیبایی و جلوه‌ای که محیط می‌دهد، جهت نگهداری وسایل با ارزش و خاص از آن استفاده کنند. صندوق یا صندوقچه‌های چوبی در انواع سایز، اندازه و مدل قابل ساخت و تولید است که برای زیبایی ظاهری آن می‌توان از یراق‌های آنتیک متنوع موجود در بازار مانند چفت صندوق چوبی استفاده کرد. چفت صندوق چوبی برای محافظت بیشتر از این صندوق‌ها استفاده می‌شود که نسبت به سایز، رنگ و مدل صندوق خود می‌توانید انواع گوناگون آن را انتخاب کرده و به کمک پیچ یا میخ روی صندوق نصب کنید.

چفت آنتیک تزیینی

چفت آنتیک تزیینی از جمله یراق آلات زیبا و جذاب و در عین حال کاربردی است که برای درب انواع جعبه‌های قدیمی و سنتی به کار برده می‌شود. به دلیل تنوع زیاد و بیش از اندازه چفت آنتیک، چوبینر انواع متنوع چفت آنتیک تزیینی را با قیمت مناسب ارائه داده است تا مشتریان عزیز امکان مقایسه و خرید را به راحتی داشته باشند.

کلید تزیینی

از گذشته تا به حال افراد برای نگهداری وسایل با ارزش خود از جعبه یا صندوقچه استفاده می‌کردند. البته جعبه‌هایی که دارای کلید باشند تا امنیت وسایل موجود در آنها را تضمین کند تا توسط اشخاص دیگر باز نشوند. جعبه‌ و صندوقچه‌های آنتیک چوبی و قدیمی از جمله مواردی است که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. برای اینگونه جعبه‌ها می‌توان از کلید تزیینی استفاده کرد تا جلوه آنتیک بودن آنها علاوه بر زیبایی حفظ شود. کلید تزیینی در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته شده است که متناسب با نوع و جنس جعبه می‌توان از آنها استفاده کرد. علاوه بر کاربرد کلیدهای تزیینی برای جعبه‌ها می‌توان از آنها به عنوان آویز گردنبند یا جا کلیدی نیز استفاده کرد که بستگی به سلیقه هر شخص دارد.

قیمت چفت آنتیک

به علت متنوع بودن انواع یراق آلات آنتیک و همچنین وجود برندهای متفاوت قیمت هر کدام از انواع چفت آنتیک متفاوت خواهد بود که برای دریافت قیمت دقیق هر کدام به تگ قیمت همان محصول مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با متخصصین وب سایت چوبینر از قسمت تماس با ما، ارتباط بر قرار کنید.